Objecte especial


Objecte especial.


En aquesta classe haviem de traure un objecte que per a nosaltres fora important. Sincerament jo no tinc ningún ara mateixa, tenía un pin que era important per a mi però li'l vaig donar a la meva millor amiga d'Irlanda, així que vaig portar una fotografía de la meva habitació que és el lloc més important per a mi.

Desde que sóc petita ma mare i món pare estan divorciats i jo visc amb ma mare i el meu germà 8 anys major. Açò no em molesta, però com ma mare treballa fins tard i el meu germà està sempre per ahí amb els seus amics, m'he arribat a quedar una bona estona soles a casa. M'agrada estar soles perquè puc ser jo mateixa i fer les coses que m'agraden, puc tenir temps per a pensar, descansar i tocar la guitarra, cantar o ballar sense que alguna persona m'interrumpisque, i per això la meva habitació és tan important per a mi. 

Al llarg dels anys la he esculpit com volia, ja que ma mare no tenia cap problema en deixar-me decorar-la, i dins d'ella tinc tots els objectes que més me han fet feliç en algun moment de la meva vida.

És clar que en classe no vaig dir ni la meitat de coses que en aquest post, i va ser per un motiu: cap persona es va obrir tant com per a dir per què els objectes que havia portat eren importants per a ells, i la veritat, si ningú s'obria, jo tampoc he de tindre perquè fer-ho.





Comentaris