Classe de reflexió


Classe de reflexió.


En aquesta classe el nostre professor Iban ens ha fet 5 preguntes per a que puguerem conèixer més als companys i també a nosaltres mateixos.

Les cinc preguntes i les meves contestacions han sigut:

P: Què et fa feliç?
R: La música i veure a altres feliços.

P: Què et fa trist?
R: Jo (de vegades em decepciona a mi mateixa) i que altres persones em criden o em renyisquen seriosament.

P: Què et posa alegre?
R: Els meus amics, pasar una estona a soles i ma mare.

P: Quina cosa et dóna ràbia?
R: Les notícies (les de la televisió).

P: Què et fa por?
R: Quedar-me completament soles i els insectes.

Este exercici per una part no m'ha agradat perquè m'ha fet donar-me compte de que no em conec tant com jo crec però per un altra part m'ha agradat ja que he pugut conèixer una part més profunda dels companys que han vulgut participar.

Podría haver sigut un exercici més interessant si tots en classe haguerem participat, però no es pot obligar a un cavall a que vage al riu.




Comentaris