ULTRASONS


ULTRASONS


El passat 26 d'Octubre la classe de 1r de Batxiller juntament amb les classes de 2n d'ESO vam anar a veure una de les actuacions de l'ULTRASONS anomenada "Neonymus". La actuació la feia un home major que feia música inspirada en la prehistoria utilitzan instruments que ell havia fet (com una flauta amb una palleta o una d'ós), instruments que en veritat no ho són (com els tubs aquells que pareixien d'una aspiradora), unes màquines de sons i sobretot la seva veu.

Utilitzava una máquina en la que podia grabar sons i després llançar-los per grabar damunt d'ells més sons.

La seva actuació va estar molt bé. Es notava que el xic s'ho passava genial i que volia que els demés també disfrutaren. Va interactuar molt amb el públic com per exemple quan va traure a algunes persones a fer com si fosen vaques, o quan va traure als mestres per a ensenyar-los a fer una flauta amb palletes, però bé és cert que podria haver tret més profit de les persones que van eixir ja que no van fer molt (exceptúan les quatre persones que van tocar els tubs de color amb ell).

Personalment, a mi el que més em va agradar va ser quan tocava el acordió perquè sempre ha sigut un instrument per el que he tingut molta curiositat i m'ha agradat molt el so. Encara que el meu altre moment favorit va ser quan va fer lo de grabar-se la veu i grabar més veus damunt d'ella, ja que era una cosa que mai havia vist i em va sorprendre molt. 

Jo no vaig estar el any passat, per lo que no puc jutjar si de debó va ser un aborriment, com diuen els meus companys, però si que puc que este any ha sigut molt bo.



Comentaris